Bonjour


Assalammualaikum.

Bonjour!

Blog ni aku gunakan untuk meng-upload hasil-hasil tulisan novel aku. Aku menulis sekadar mencurahkan imaginasi di kepala. Genre apa yang paling minat? Of course romance uolls! Pantang nampak scene romantik, cair rasanya. Selain tu, aku suka genre sci-fic, adventure and thriller. Horror? Big NO guys! Aku tidur bilik seorang. Kang nak ke toilet takut, ke dapur takut.

Kat sini juga aku akan turunkan tips yang aku tahu. Contohnya: cara turunkan berat badan, macam mana nak atasi masalah takut bahasa inggeris dan sebagainya. Or, kalian boleh comment pada aku apa tips korang teringin nak tahu.

By the way, nama aku Ev. Stand for Evil, Everything.

Comments

Popular posts from this blog

Didasar Laut Mati: Perkuburan Kaum Sodom

Pengalaman aku diet turun 14KG!!